MalikEnhar Arkadaşlar bebeğim 7 haftalık ve kanında sarılık cıktı ama cok yuksel değil yuksel olmadığı içinde doktor bi şey olmaz diyor kendiiğinden geçermiş ama ben cok korkuyorum bu durumu yaşayan oldumu
1misafir MalikEnhar bizde de oldu saat başı emzir korkma geçer ben 40 ligina kadar sarilikla uğraştık her çocukta oluyor o
ikrad Sık sık emzir benek sarılığı bir tek dışkıyla atabilir kendi beslenmene dikkat et ve yıka her gün su içir 6 aya kadar vermeyin diyolar ama yalan su hemen geçiriyor sarılığı bi çay kaşığı kadar su ver günlük o ona yeter zaten korkma yani biley olmaz
MalikEnhar kalim en son 40 dediler ama yine kan verdik bakicaklar bakalim anne sutundemi oluyor yoksa cigerindemi gekiyor icin kotu tarafida kabiz oluyor 4,5 gunde bi tuvaletini yapiyor
gamze105_ Benim oğlumda olmuştu sürekli emzir acıkmasini bekleme bide güneş gören bir yerde yatır düzelir benim oglumunda tam sınırdaydi böyle düzelttik korkma korkacak birsey yok emzir bol bol