Valla benim bebeğimde 6.5 aylık aynı, kara kara düşüyorum. Tatile gitmeden alıştırmış gibiydim tatile gdince hamağı yanımıza aldık daha da alıştı. Bence yataklarına alışamayacaklar :( bu sallanma hızını seviyor yatak düz, hamak biraz daha sıkışık olduğu için alıştı benimki bu şekilde daha güzel uyuyor:(