Anonim18 Bugün oğlumun kontrolü vardı 45 günlük tahlil verdik sarılığı vardı hala devam ediyo doktor anne sütü sarılığı dedi bol bol emziriyorum ama hala doğduğundan beri devam ediyo başına gelen var mı ne zaman geçicek bu kilosu falan herşeyi iyi
MalikEnhar Meraba benim oğlumda sarlık şimdi 7 haftalık ve hayla geçmedi kilosuda fln herşey iyimiş ama korkuyorum sizinkinin kaında ne kadar cıktı
Anonim18 edolokko97 anne sütü sarılığıydı uzayan sarılık canım tam 3 ayında geçti bitti tamamen doktorda zaten anca 3. Ayda geçer demişti gerçektende öyle oldu endişe etme geçiyp ama işte biraz zaman alıyo