Nesecengizhanyusuf Merhabalar benim 10 gün adetim geçti 2 defa test yaptım ikiside negatif çıktı sizce hamilelik ne zaman belli olur
Hari Nesecengizhanyusuf normalde 11 -12gun gecikince kesin sonuc verir diyr benim 5 gun gecikmisti belli olmustu gebeligim mesela
yyuzgulec minem3428 benimde 8 gün oldu aşırı stres yapıyorum,test yapmaya bile korkuyorum kendimden emin olmamama rağmen