Bugün 7. Günümüz kızlar. oğlum gündüzleri çişim var diye hiç söylemiyor ama akşam eşim de evdeyken bazen onun yanında söylüyor çiş geldi diye hatta kakasını da yapıyor bazen. Normalde gündüzleri de Ben götürürsem yapıyor genelde, bazen yok diyor bakıyorum pijamasını indirmiş evin içinde bir yere yapıyor. Sizce devam etmeli miyiz ?