şuan ben kesiyorum. kızımda 21 aylık. hikaye ürettim o hikaye üzerinden ilerliyoruz.. birde gün içinde aklıma geldikçe konuşuyorum.. şöyle “annecim sütlerin artık eve gitmesi lazımmış misafirlikleri bitmiş dedim ”.işte bir arıyoruz “ aloo gelmiyor musunuz? yolda mı kaldınız? ” falan gibi. ağladıkça öpüyor. şuan 3haftaya giriş yaptık 1 2 haftaya tamamen keseceğim. önce az emzirmeye alıştırın sonra geceyi kesin bence. ben önce 10 dk falan emzirdim sonra 5 dk şuan 2 3 dk bile emmiyor