Ben de yaşadım üç aylıkken bu durumu, sonrasında da çok sık yaşadım. Ama burun temizliği ve serum fizyolojik sayesinde kurtuldum hiç.hasta olmadı birdaha 15 aylığız. Ah diyorum keşke o zamanlar bilseydim şimdi bildiğimi de çocuğumu öksürtmeseydim o kadar. Size tavsiyem “ sterimar baby ” burun spreyi alın ( okyanus suyudur tamamen temiz içerik) sabah akşam burnuna sıkın ve "babyvac"aspiratörle çekim yapın. Bunu üç gün yapın hastalık öksürük, kakada görünen değişim hiçbir şey kalmayacak.