Huluaa11- Haziranın yarısında okul bitiyor acaba ücreti tam mı veriyoruz yarım mı 2 hafta için tam vermek saçma geldi daha okula sormadım ama bilgisi olan varsa yazabilir mi
cocomelon33 Huluaa11- tam alırlar büyük ihtimal.Kendi işlerine gelince tam alırlar gün hesabı bile yaparlar.Bizim ödeme ayın 15-15 olduğu için tam denk geliyor zaten.
susunbebekuyuyo Huluaa11- tam alır eylülün ortasında başlıyor bizim ki ekimde ödemeye başlıyoruz yani şöyle gideceği ayı ay başından ödüyoruz haziran eylül birbirini tamamlıyor