EsraKerimm Merhaba Bu ilacı 2-3 aydır kullanıyorum ara ara kanamam oluyordu son bitmeye doğru ama bu son içmem de olmadı bekliyorum belim ağrıyor karnım ağrıyor oldu olacağım diyorum olamıyorum. Ekstra korumalı ve sadece 1 kere oldu çünkü eşim şehir dısındaydı ama hala olmadım çok sıkıntıkı bir ilaç çoğu kişinin kesmiş ya da hiç olmayan var kullananlar yazabilir mi
hnnl EsraKerimm canım ben bir hafta içmiştim ondan sonra bıraktım doğumdan sonra gittim spiral taktırdım o adeti kesiyormuş diye biliyorum ben adet olmuştum zaten belki kullanmaya devam etsen ben de olmayacaktım
Mirbotan36 EsraKerimm ben kullandım bnde felaket bir baş ağrısı yaptı bir hafta kullanıp bıraktım ağır bir ilaç tavsiye etmem onun yerine yasmin var onu çok ovuyolar kullanmadım ben ama bı onu dene istersen -
kuzey_arin2019 EsraKerimm bu ilacın fiyatı n kadar ve ilk n zaman kullanmaya başlanmali adett bittikten hemen sonramı
efelinamoms EsraKerimm selamlar ben 40ım çıktıktan sonra kullanmaya başladım acıkcası doğumdan 2 ay sonra 10 günde bi regli olmaya başladım emziriyorum düzensizliği normaldir düşündüm sonra bu ilaca başladım yaklaşık 4 aydırda kullanıyorum ilk 3 ay regli olmadım geçen ay oldum 7 gün sürdü ve bitti 4 gün sonra bi lekelenme başladı şuan hala ara ara devam ediyor hiç memnun değilim açıkcası cinsel hayatı boşverin temizlenmeye bile vaktim yetmedi spiral taktırmaya karar verdim sanırım
elifnsli Bende 2 aydır kullanıyorum canım Hem ilaç hem kondom hem geri çekilme Geçen ay 10 gün oldum Bu ay da adetim 7 gün gecikti hemen kan testi verdim negatif, ilaç adet düzensizligi yapıyormuş şuanda da lekekenme var. Bende nasıl korunacagımı şaşırdım
EsraKerimm elifnsli yapıyor mu ya ben çok korktum ama okuduğum kadarıyla herkeste gecikme yapmış iki ay normal geldi adet gibi bu ay kullanmayacağım diye bıraktım kanamam çok azdı normalde şişkinlik oluyordu bıraktım bu seferde olmadım 🥺
EsraKerimm efelinamoms peki bıraktıktan sonra tamamen bu kadar gecikmesi normal mi 4-5 gündür bıraktım hala adet olmadım korkuyorum
efelinamoms EsraKerimm canım bıraktıktan bir süre sonra daha etkisini gösteriyor mesela adetten başlatmalarının sebebide o cinsellik olmayacağı için reglinin ilk gün başlatıp 2. Hafta flan etkisini gösteriyormuş hem doktorum hemde eczanem bu şekilde söylemişti ben başlayacağım zaman adetim bitmek üzereydi eczaneci mutlaka 10 gün ek koruma daha kullan demişti