Kızlar merhaba
Bebeğim 35 haftalık iken erken doğdu. Şuan 27 günlük kuvezde vs kalmadı kilosu boyu sağlığı yerindeydi çok şükür. İki kız buyuttugum için erkek bebekde şuan zorlanıyorum mesela bugün bezini alırken birden tesisleri sapsarı oldu ve taş gibi sertleşti çok korktum bu neden olmuştur acaba sevgili erkek anneleri tecrubenize ihtiyacim varrr :((