halin00 Kızlar 10 gün önce sezaryen oldum. Ondan önce jiletle temizliğini yapmıştım. Üzerinden 10 gün geçti tüylerim büyüdü haliyle. Temizliğini ne zaman yapabilirim. Biraz daha geçmeli mi, bi de jiletle yapıcam tekrar. Danışmak istedim.
Duygumom27 halin00 kendinizi iyi hissediyorsanız ilk gün bile yapabilirdiniz . Bunun bir süresi yok diye biliyorum. 2 sezeryan doğum yaptım
ZeydsMom halin00 ne zaman rahatsan yapabilirsen o zaman yap demisti bana doktorum. Bende onceleri yapamiyordum yeri aciyordu bide hassas oluyorya karincalanma gibi tüy cekistiriliyordu sanki qicik oluyordum. 1 aya falan anca gecti o his oyle temizledim. Temizliyordum ama yukarilari degil tam temizlemiyordum yani tamamini 1 aya anca temizleyebildim.