sumeyye1erdal Kızlar 2 aylık bebeğim var kuru bir öksürüğü var ve salyası var bugün götürdük doktor sırtını dinledi boğazına baktı bişey yok sebebi ne olabilir tekrar götürmeli miyim
JollyBaby sumeyye1erdal Benim bebegimde ara ara kuru öksürür çok şükür hasta olmadan öyle kendiliğinden geçer. Korkulacak bir şey yok doktora da gitmişsiniz zaten.