Lolita
Bi-bac d3 kullanmaya başladım araştırdım yan etkisi yokmuş.Ayni zamanda bağırsak düzenleyici.Kizim istahsizlasti ve sürekli uyku halinde uyanıyor tekrar uyuyor acaba rahatladığı için mı azcik emiyor 5 dk bile olmadan uyuyor.Alisik olmadigim bir durum.Bu arada kızım 2.5 aylık
Lolita
[bilinmeyen] Daha bu gün böyle oldu bu ilacı verdikten sonra
Lolita
[bilinmeyen] canım ben de öyle olduğunu umuyorum inşalla h öyledir.Soyle soylıyım en son 9.5 ta besledim adam akıllı emdi göğsümü.Sonrasinda 1 kaç kere 5 dk
Lolita
[bilinmeyen] öyle yapiym bakalım.Tesekkur ederim tatlım