onefinemom göğüs yaranzdan dolayı olmaz yaranzdan dolayı fazla emzremiyorsabz ya da bebeğiniz yeterince enemiyorsa o süt göğüste birikmişse okuyor genelde mastit deniyor buna ve sıtma tutuyor insanı antibiyotikle geçiyor diye biliyorum birde Bebek emdkten sonra da sağım yapılması gerekiyor sanırım