Neolacaksimdi biz ilk uçuşu kızım 2 aylıkken yaptık. Aktarmalı bir uçuştu inan daha zordu. Kızım o zaman gazlıydı bir de daha da zordu. Ama şükür senin yavrun büyük daha rahat edersin. Kalkışta inişte mutlaka emzir. Emzirme yastığını yanına alabilirsin eğer çok huysuzlanırsa memede uyutursun. Hangi hava yolları ile uçacaksan önceden ara puset veriyorlar mı onu sor. Ek gıdaya geçmişsinizdir çok sağlıklı olmasa da şişe pürelerden filan alabilirsin. En önemlisi oyuncaklar tabi ki de.