Kızlar merhaba gerçekten kafama takmaktan çok yoruldum. Kızım doğdun dan beri çok emmeyi seven bi bebek degildi sarılık oldu mama takviyesi başladık mama meme olarak ilerliyoruz sütüm çok az cünkü emmiyor bi iki kere çekiyor aglıyo emmek istemiyor meme de sürekli bi savaş halındeyiz ve doğdundan beri nerdeyse böyle ters emme yatarak emme ne yaptıysam olmuyor sagımda yapsam sütüm iyce azalmış durumda 3aylık olmak üzereyiz bi öneriniz varmı şunu yap emer diyebileceğiniz. Gazı olmadıgına eminim gazını cıkartmadan yatırmam bile