Blossom00 arapça dua değil sanırım bu. Yani az önceki postta harfler çok netti bu çok değişik. Genelde kuranı kerimden ayetler belli sebeplerle bazı yerlere konulur. Örneğin benim cüzdanımda bereket için bir ayet var. Ablam hazırlamış. Ama böyle değil. Bu başka birşey yıldız filan var. İnşallah kötü birşey değildir