buket08 Bebeğim 1 aylık saçlarını kessem mi bilemedim dökülüyor kendisi kaç gündür siz ne zaman kestiniz bebeğinizin saçını
Feyzosumunannesi buket08 Daha çok küçük ilk zamanlar dökülüyor sonra yenileri çıkıyor kesmeyin.. 24 aylık hiç kesmedik.
silaa66 buket08 kesmeyin tekrar çıkıyor ben baya kesmemeyi düşünüyorum şuan yaşına gelicek daha küçük 💓
defnemiraybebek buket08 6 aylıkken 3 numaraya vurdum kızımın saçını çümkü eşitsiz bir şekilde uzadı ilk zamanlar öok döküldü o zamanlar kesseydim dedim içimden
buket08 Feyzosumunannesi evet ve hep hayalimdi kızım saçlı doğsun bandanalar takayım diye ama böyle dökülünce bilemedim
buket08 silaa66 evet bnde erkeen diyorum kız bebeğim daha saçlarına doyamadım bile üzüldüm bu şekil dökülünce ☺️
buket08 defnemiraybebek şuan evet aslında yine eşitsiz bazı yerleri yok gibi ama kıyamıyo insan yinede bakalım biraz daha kalsın böyle