Merhaba herkese, oğlum 34 aylık bugün tuvalet eğitimine başlamaya karar verdim ve sabah beze bay bay dedim çıkardık, altına kaçırmalar ve kaka yapmalar oldu gayet sakin bi şekilde temizledim yıkadım onu korkutmadan. Ama lazımlığa da tuvalete de gitmek istemiyor asla, videolarla telefonla falan yaklaşık 5 dk oturtuyorum zorla tabi yapmıyor ayağa kalkınca 5 dk sonra kaçırıyor. Ona nasıl yaklaşmam lazım nasıl yapmam lazım psikolojik olarak zor bir işmiş bana yardımcı olurmusunuz🙂🙏