EypMom aylizinannesiiii keki hiç sütle yapmam hep yoğurtla yaparım ama karıştırarak pürüzsüz hale getirin daha güzel oluyor
Lolik aylizinannesiiii hiç yapmadım😄 dün lor yaptım kalan suyu kaldırdım birazını az önce yemekte kullandım kalanıylada kek yapiyim dedim , kek canavarı bir oğlum var bari daha besleyici bir şeyler olsun
_Goktugunannesi__ aylizinannesiiii yoğurtta aynı lezerti veriyor bende süt olmadığı zaman yoğurtla yapıyorum kaynanam da hep yoğurtla yapar