Cemrem19 Kızım 6 buçuk aylık kilosu iyi 9buçuk kilo sütümde var yeterince ek gıdaya biraz daha geç başlatsam sıkıntı olur mu sizce böyle geç başlayanlar var mı
esmanur06 Cemrem19 bu ay zaten tadım ayı yani yiyeceği çay bardağının yarısını geçmeyecek yine en çok emzireceksiniz bence başlayın tadımlara
nesrincaylali Cemrem19 bencede hiç beklemeyin bende geç başladım şu an 1 yaşına geldi yemek yedirme alışkanlıgı kazandıramıyorum sürekli emmek istiyo ve yeme bozukluğuna bağlı kansızlık çıktı hiç geciktirmeyin derim