tubaarda 8 aylık bebeğimin b 12 eksilkliği çıktı ek besin olarak yemeklerde ne verebilirim veya buna özel yaptığınız bir şey var mı anneler?
Kbrrrr_58 tubaarda benim bebeğimde b12 eksikliği vardır çok düşük olduğu için doktor iğne verdi 7 aylık