Kızlar bebeğin ağzı pamukcuk olmuştu karbonatlı su ile temizledim temiz gözüküyordu bir kaç gün sonra göğüs uclarım kızardı şişti sanki emzirirken çok acıyo bebek dilini dışarda tuttuğu için götürdüm doktor devam ediyor dedi ilaç verdi ağız içi yaraları için acaba benim göğsüme de mi geçti o enfeksiyon ondan mı acıyor ben dişi değiyor diye düşünmüştüm ama doktor hala var enfeksiyon diyince orada da sormak aklıma gelmedi eve gelince aklım yerine geldi başına gelen var mı kızlar yardımcı olur musunuz