hanımlar merhaba 14 günlük bebeğim var taburcu olduğumuz gün topuk kanı alındı
Sonra sarılık olduk beslenmesine karşılık düşmedi sarılık tüm kan değerlerine bakıldı ve tsh hormonunda yükseklik olduğu belirlendi endokrine yönlendirildik ve ilaç başlandık geçen salı da sağlık ocağın da topuk kanı verdik Ankara’ya gönderilen
Şimdi hem taburcu olduğumuz zaman hem de geçen salı verilen topuk kanları da Ankara’ya gitti
Şuanlık arayan olmadı değerler yüksek diye kafam Allak bullak bu tsh değeri yüksekliğinden çevresinde bununla karşılaşan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim