Merhaba hanımlar.
1 kere yazdım 1 daha soracağım, bu uyku düzenimiz çok kötü gece uykusu yok akşamları full uyuyor geceye uykuyu almış oluyor sabah 6 veya 7 ye kadar ayaktayız bana ne olur bir yol gösterin. Uyku eğitimine erken ama neden böyle yapmış olabilir? Sizlerin uyku ne alemde.
Akşam uyutmak istemiyorum kendisi agliyor gözler kızarıyor uyumak istiyor. Eee gece de ikimiz mahvoluyoruz. Yaşayan var mı?