Merhaba, kendimde dikkat eksikliği olduğunu düşünüyorum 27 yaşındayım ve 10 aylık bir oğlum var. Bu şekilde tanı alıp tedavi olan veya hayatında bir düzen tutturmuş olan var mı? Nasıl başardınız?..
Sanırım depresyon da eşlik ediyor ve ben oğlumla ilgilenecek dermanı hevesi bulamıyorum. Evim darmadağın, kariyerim yerinde sayıyor, hiçbir aktif görüştüğüm arkadaşım yok gurbetteyim. Yapayalnız sersefil hissediyorum. Psikiyatri randevusu aldım ama emzirdiğim için ilaç vs veremez diye düşünüyorum. Zaten devlet hastanesinde ne kadar dinlerler ve ne kadar umursanırım ki