angelottes nehirsude0 Çok anlamam ama baktığımda alış satış aynı fiyat yazıyor gramda diğerlerinde hep bir fark var bakarsanız siz de anlarsınız 🫠
nehirsude0 angelottes bende gram alım bundan sonra alıyoruz biriktirecegimiz bikiyor bazen sıkıştigimizda o aldığımızı bozdurmak zorunda kalıyoruz -300 oluyor bazen canım sıkıliyor
KLORAK angelottes burada hiç gram yok ya 8 tane kuyumcuya sordum. Artık gramları gelince alıcam 🤷🏼♀️
angelottes nehirsude0 Aynen valla çocuğun bayram harçlıkları bir de evde bulduğum 5-10-20 likleri biriktirdim gram alacağım bir tane yazın evdeki altınları da bozdurup çocuğa globber alacağım 🥲
KLORAK angelottes evet ama burada para çok değer kaybetmiyor dedi kuyumcu abi. O yüzden çok yokmuş altın 6 çeyrek 1 yarım için 4 kuyumcu gezdim