nazli96 dryglnc merhaba Ünal Adıgüzel’de yaptırdık geçen cuma memnun kaldık sadece sünnet günü sıkıntı çekti çocuğum ama çocuğa göre değişir mutlaka. Doktor biraz soğuk bir doktor güler yüzlü de sayılmaz pek ama yine de yaptığı işten memnun kaldık biz.
queenmom_ dryglnc erdal beye yaptırdık sünnet sonrası süreçte de sürekli irtibat halindeydik ilk gün sadece huysuzdu ertesi gün normale dönmüştü