Oğlum tam 3 yaşında.
Bugün mahalleye çıktık arkadaşlarıyla oynasın diye kakasını yapmış bir yerde görmedim normalde söylerdi söylemedide. Poposu pişik olmuş, kızarmış her yeri. Fırsat bu fırsat bende bezini çıkarayım dedim . Havalar da sıcak bezle daha da yanacak poposu.
Sorum aslında şu. Komşumuzun oğlunun okulunda etkinlik var pikniğe gidilecek. Bizde gitmek istedik oğluma da değişiklik olsun çocuklarla vakit geçirsin diye. Mesafe 45 dakika.
Yolda giderken yada orda zorlanır mıyım bilmiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum
Eşimde ya gitme yada git gel öyle başla diyor.
Kafam çok karıştı akıl verebilir misiniz 😶🌫️