17.Ayına gircez bir aydır izindeyiz kaynanamda kaldık biraz şimdi kendi ailemin yanındayız.
Ama çocuğun huyu suyu değişti ağlamayan akıllı bir çocuktu ama şimdi telefon görüyo ağlıyo kumanda görüyo ağlıyo açmazsak kıyameti koparıyor. Yani daha bissürü gece çok uyanıyor hep hareket halinde gece . Gün içinde de herşeye huysuzluk yapıyor neden ya anlamıyorum artık şaştım kaldım bilgisi olan var mı ne yapabilirim?