Kızlae dün atesi vardı doktor sol kulağında kızarıklık var dedi aferin falan verdi gönderdi o sıra ateside düsmüstü calpol verdiğim icin. Eve geldikten sonea tekrar cıktı atesi bugün de ishal var 2 kere cok sulu bir sekilde doktora söylemeyi de ınuttum test icin acaba influenza olabilir mi ishal belirtisi varmıdır ? Belki diştir de diyorum ama ..