berrakmutlu bebeklerin kaka yapması ilk aylarda her emme ve beslenmeden sonra olabileceği gibi 10günde 1kez de kaka yapabilir.. bu ikisi de normaldir.. ama bizim dikkat etmemiz gereken çocuk huzurlu mu ,emmesi beslenmesi nasıl, karnı rahat mı , karnına dokununca ağlıyor mu.. bunlar da sorun yoksa kakasını 10güne kadar yapması normal.. yine takip edin aşırı ıkınma zorlanma ve buna bağlı poposunda çatlak olabilir.. ek gıdaya da başlandığı için besin sonrası su ve zeytinyağından destek alabilirsiniz..(çocuk dr)