Kızlar kullanmadığım takviye kalmadı. Solgar, bestlak vs. Dut, incir suyu, rezene.. Günde bardak bardak su. Yok sütüm artmıyor. Bebeğim 5 aylık. Dün akşamdan beri emziremedim süt yoktu. Az evvel birikmiştir dedim sağdım. İkisinden toplam 30 çıktı. Mama zaten veriyorum karşı da değilim. Ama annelik içgüdüsü müdür nedir bilmiyorum benim de bebeğim kana kana sütümü içsin istiyorum. Sağım yaparak artıran oldu mu? Süt gelmeyince boş mu sağım yapayım ne yapayım artık bilmiyorum. Deneyimli olanlar yazabilir mi lütfen