benim kızım da kabızdı ama yaparken ıkınması yoktu sadece 4 gun aralıkla biraz katı yapıyordu,ek gıda da acele etmedim bekledim sadece yogurt ve posalı gıda birde kuru kayısı suyu ve kendısını verdim.yavas yavas duzene gırıyor ama ıkınıyorsa yavrucak ıceride çok katılasmıssa cıkaramaz dr fitil verir sanırım
sonrasında da dıkkat edersin canım 1 kere fıtıl kullan çok kalmasın içeride kaka
geçmiş olsun❤️