Kızlar 18 aylık bebeğim var . Hiç uyumadığı için memeyi bıraktırmak istedim çünkü sabaha kadar meme emiyor aralıksız. Ama ilk gece kabus gibi geçti sabah kdar ağladı sesi kısıldı ne yaptıysam uyumadı. Acaba emzirmeye devam etsem ilerde kendiliğinden bırakır mı? Yada bu krizlere alışıp devam etsem vermemeye bir gün buna alışır mı? Vicdan azabıda cabası:((((