momshe yazık ya verin ,dediğiniz gibi hava sıcak ek gıda alıyorsa bence muhakkak içmeli ,ben veriyorum şahsen yemek yerken biraz aralarda ,yemek bittikten sonra 30 ml 40 ml gibi içiyor, Bi müddet sonra ztn susadiklari kadar içecekler kendileri ayarlayacaklar