Kızlar selam. Kızıma sandalet almak istiyorum 22 aylık kızım. Baya baktım bı ortopedik var bı anatomik var nornalde hep ortopedik alırdım. Ama çocuklarda anatomik oneriyolar falan diyolar kararsız kaldım hangisi daha iyi ve sağlıklı olur


Pembe olan anatomik, krem olan ortopedik