dilara2387 ne kadar ayıp bu söylediğiniz. Herkesin dediği doğru, en doğrusunu doktorunuz bilir burda hem sorup hemde böyle yorumlar yapmanız bence de biraz şov. maşallah çocuğunuz gayet kilosu boyu yerinde ama insanlara düzgün davranmadığınız sürede karakteri siz gibi bir anne yüzünden iyi olmayacak malesef ki!