Bol bol kahve ve su tuketmen gerekiyor. Su günde üç litreye yakın olması lazım. Sureki tuvalete çıkarak atabilirsin canım. Bir de yastigin yüksek olsun, başını çok hareket ettirmemen gerekiyor. Eğer dayanilmayacak dereceye gelirsen acile git mutlaka. Ben doğumdan sonra bu ağrı yuzunden 3 gün yatmistim. Orada sürekli müdahale ettiler, o şekilde biraz rahatlamıştım, bol su ve kahveyle de iyice hafifledi.