cinarssmommss
2 tane var biri chicco diğeri adını unuttum hani genelde cafe ortamlarında olanlar vardır ya stabil
Chicco olanı seviyorum çünkü 3 kademe şeklinde eğilebiliyor öne arkaya
Özellikle ilk tadım aşamasında şahsen kolaylık oluyor. Bebek yemegi bilmedigi için hafif arkaya yatırdıgımda çiğneme veya yutma daha kolay. Dik oturursa ağzından cıkabiliyor.
Bebeğin düşme olayi olmuyor üzerinde tepinsede bişey olmuyor
Aşağı yukarı istedigin gibi boy ayarlanabilir
Ağır bir ürün
Diğeri daha portatif kolay ayaklarını cıkar heryere yanında götür.
Ama bana göre tadım, ilk aylarda beni zorladı mama sandalyesi
Dedigim gibi koltuk arkaya gitmediginden ağzından cıkardı yedikleri
Çok hafif daha 1 yasına gelmeden cocugum içinden cıkıyor o yüzden güvenemiyorum
Chiccoda bu sorunu yaşamadım
2 cocukta tecrübelerim bunlar