inci86 Kızlar göğsüm çok kötü kızardı acıdı. Acile gittim enfeksiyon var dendi. Antibiyotik kullanan var mı acaba aranızda. Doktor kullanılabilir dedi. O ilaç içtikten üç 4 saat sonra emziriyorum sorun olmaz değil mi
ikiaslanannesi inci86 Doktor kullanabilirsiniz dedikten sonra neden tereddüt ettiniz ki. Ayrıca evet gebelere ve Emzirenlere augmentin kullanılıyor. Zararı yok
sebebiyok inci86 benim de bugun crp cok yuksek ciktik bakalim ne verecek doktor daha once hic basima gelmemisti ya emziriyorum 7aylik bebegim
arasardaannesi inci86 doktorun yazdıgı antıbıyotık bu mrk etmeyın beklemenıze gerk yokkı emzırırkende kullanılan bı ılac bu gecmıs olsn🌺