Selam hanımlar bebeğim 7 aylık ve 7 tane dişimiz var. Eline dilimli bişey vermeye çok korkuyorum çok büyük koparıyor. Birazda Panik atak var bende. Havucu bile büyük büyük koparabiliyor yani. Eline dilimli avo. Elma vs vermek istiyorum. Nebiliym pankek yapıp vermek istiyorum ama çok korkuyorum. Siz bunu nasıl aştınız bana yardımcı olur musunuz? Yanlış yaptığımın farkındayım ama bişey olur diye de çok korkuyorum. İlk bebeğim çok tecrübesizim.