Kızlar atm den karekod ile para yatırdım 4000 tl attım , 400 tl geri iade etti . Yani 3600 tl yatırmış oldum , çocuk durmadığı için bakmadım bir daha acele ile çıktım . Eve geldiğimde hesabımda herhangi bi para girişi işlem göremedim . Müşteri hizmetlerini aradım evet o saatte atm de işlem yaptığım görünüyor , incelemeye alındı. Bu para bana tekrar iade edilir mi korkuyorum ki ekranı açık bırakmış olabilir miyim başkası almış olabilir mi bilemiyorum . Başına böyle bişey gelen var mı çok acil ödemelerim vardı diğer kartın borcu geçiyordu onu ödeyecektim çok çok üzgünüm şuan