Oğlum 7 aylık ek gıdaya başladık yicem diye heyecanırdı. Vermeyince kızardı. Bir anda iştahı azaldı benzer şeyleri yediğinden mi yoksa görünür bir belirti yok ama dişi falan mı dedim ? Yiyor ama çok ite kaka. Ağzını açmıyor fazla.
Size de oldu mi hiç acaba?