Ben goturmedim de gitmedim de hiç.
Eylül ayında eşimin akrabasının düğünü var oğlum o zaman 19 aylık oluyor ben de oğlum da gitmicez. Yüksek ses ve uyku düzenini bozmaya gerek yok bence. Bide malum insanlar hiç bebek görmemiş gibi sevmekte isterler. Gitmeye gerek yok bence.
Anneniz ya da kayinvalideniz yanınızda ise 1-2 saat onlara bırakabilirsiniz.