Benim kız 1 yaş 13 günlük daha dede diyor o da bilinçli demiyor baba diyor bilinçsiz kendi kendine birşeyler söylüyor uzun saclamiyor konuşuyor sanki bir kaç kelime söylüyor ama çok saçma sesler yaparak konuşuyor sinirlendiği zaman çok bağırarak kızıp konuşuyor kendi çapında 😂😂