One-life peki meme reddi sürecini yaşadığinız için size sorayim, meme reddinde bebek memeyi ağzına alıp azda olsa bi süre emip daha sonra anlattiğım davranışları mı yapar? Yoksa hic meme almaz mi ağzına? Meme reddi nasıl baslar? Birden bire mi emmeyi bırakiyor? Bunları bilmediğim için kızım her huysuzlandığinda meme reddi mi simdi bu diye kaygılanıp korkuyorum