Aminehumamoms Ben ve bütün ailem Philips maraton kullanıyoruz yıllardır, hepimiz çok menunuz. Ben hamileyken dyson aldığım için artık kullanmıyorum ama performansı çok güzel bi süpürge. Annemde kablosuzu da var (hangi model bilmiyorum) ondan da memnun, yazlıkta kullanıyor.