10 gün önce tam tersi konuda post açtım bugün tam tersini soruyorum 🤷 gamsız biriyken buluttan nem kapar oldum çocuk konusunda😅 yaklaşık üç dört gündür sürekli uyumak istiyor uyanık kalma süresi gün içinde 1 saati geçmiyor çoğu zaman 1 saati bile görmüyor. Kucağımda veya ayağımda uzun süre uyuyor gün içinde. Acaba hasta mı diye düşünmeye başladım, karnı da tok bu arada.
Yalnız uykusu çok hafif acaba uyuduğu süre verimli geçmiyor diye mi çok uyumak istiyor? Gece yanımda yatıyor gece de aynı şekilde ikinmakla veya emmekle geçiyor 🤷 yakın zamanda bu günleri mumla arayacağımi bilerek soruyorum 🥲 bu kadar uyumak istemesi normal mi acaba?