Elsnazan Lina2007 Eltim kullandı memnun kalmadı alcaksanız iyisi tavsiye ederim philips xxl biraz pahalı ama en iyisi tavsiye ederim kendim kullanıyorum sulu yemek yapıyor aparatı var kızartma et tavuk balık kek sufle pogca herseyi yapıyor
beceriklianne42 Lina2007 dün eşim iki annemede aldı biraz actık denedik söyle iyi gibiydi inş iyi çıkar 🤷🏼♀️
superkahramanbiranne Lina2007 güzel kullanıyorum 3 yıldır yalnız makinede yıkadığım için yıprandı çabuk bide malzemesi çok kaliteli değil kırılmaya müsait dikkatli kullanmanız gerekli . pişirmesine gelince gayet memnunum
superkahramanbiranne Lina2007 bu arada biz iki kişiyiz bize yetiyo. ilerde alırsam plips alırım büyüğünğ
Lina2007 superkahramanbiranne bende dün aldım tavuk pısırık güzel pisti başka ne gibi yemekler yapabiliniyor
superkahramanbiranne Lina2007 mantar atıyoz kahvaltıya kaşarlı güzel oluyır, küçük kalıplarda kek yapıyom çay bardağı ölçüsüyle kızıma , ekmek kızartıyom köfte , balık , tavuk, patlıcan közleme
Kahveseveranne Lina2007 ben 8 aydır kullanıyorum tavuk patates köfte kek capceke sucuk sosis pişmiş yumurta sufle kestane kat kat poğaça sigara böreği yaptım memnunum